Мисъл на деня


Когато чета различни неща за кърменето и родителството като цяло, често попадам на фрази, които ми се иска да споделя и да си запазя. Затова реших да ги записвам в блога – няма да правя отделна страница за тях, но ще ги оставя с еднакво заглавие винаги и ще могат да се откриват лесно, като в полето за търсене в блога изпишете „Мисъл на деня“.

Това прочетох днес в учебника по музика на сина ми (4. клас) – народна песен:

„За тебе байко остави

до девет майки млечници

хубаво да се насучеш“

 

“ Байко ле, бачо Стояне,

вълци ти яли деветте,

кога ми няма едната –  

едната, мойта майчица,

кротичко да ми постои,

сладичко да се насуча“

Към текста беше добавена и следната мисъл, която особено много ми допадна:

„Майката – това е съдбата на детето“, Гл. Николаева

2 responses to “Мисъл на деня

  1. Страхотно!
    Щеше да е хубаво по-често да чуваме това, вместо да срещаме стъписания поглед и възклицая като: Ама как, още ли суче, че той е много голям!

  2. Интересна реплика чух наскоро във филма „Капитан Петко войвода“ :
    -Суче ли още?
    -Че как да не суче, то няма даже годинка!