Най-честите кърмачески проблеми – с мен :) Варна, 25.2., 17.30 ч


Ако сте от Варна и искате да си поговорим за това какви са най-честите проблеми при кърмене и как да ги избегнем (или ако по някаква странна причина изпитвате непреодолимо желание да ме видите наживо), можете да го направите този петък:

Варна

АГ болница, Заседателна зала

17.30 – 18.30 ч (макар че от опит предупреждавам, че е по-вероятно да свършим малко след 19 ч)

Ако пък сте вече родила варненска майка, но имате кърмачески проблем, който искате да се разреши и нямате против да дойдете с бебето си за консултация (с двама лекари и мен в добавка), по време на която да разрешите на обучаващите се консултанти да се упражняват в задаване на въпроси и решаване на проблеми (не е задължително да кърмите пред тълпа народ – можете, ако искате, но идеята е основно за задаването на въпроси, а за кърменето ще се постараем да ви осигурим уединение), просто ми се обадете на тел 0888 421 306 да обсъдим как може да стане това. Има възможност за две такава консултации – едната на 25.2. следобед, а другата – на 26.2. в ранния следобед.

Ако ви изпреварят и двете налични консултации са заети, когато се обадите, не унивайте – винаги имате възможност да се свържете с нашите варненски консултанти или да се обърнете към Консултативния кабинет по кърмене във Варна.

One response to “Най-честите кърмачески проблеми – с мен :) Варна, 25.2., 17.30 ч

  1. Pingback: Най-честите кърмачески проблеми – с мен :) Варна, 25.2., 17.30 ч | Bulgarian Blog