Новият ми професионален празник :)


Изображение

Когато човек се сдобие с нова професия, се сдобива и с нов професионален празник 🙂 За мен той е 7. март – денят на сертифицираните от международен борд консултанти по кърмене навсякъде по света.

Убедена съм, че помощта за кърмене има значение и оказва влияние – на живота на семействата, на това как растат и как се отглеждат бебетата, на увереността, гордостта и емоцията, с която новите майки се справят с първите си крачки като родител. Сигурна съм, че не само за мен, а и за всички останали тези неща са немалка част от мотивацията да станем IBCLC. Дори след 7 години работа, да си част от всичко това продължава да е дълбоко емоционално преживяване. Както и повод за гордост и удовлетворение от това, че – макар да ти липсва вълшебната пръчка – имаш знанията и уменията да дадеш на майките и бебетата добър старт, ново начало, здраве и радости за цял живот.

Или както много хубаво е казал някой неизвестен за мен философ – когато намериш професия, която обичаш, няма да работиш и един ден в живота си 🙂

7 responses to “Новият ми професионален празник :)

  1. Йорданка Иванова

    Малко късно виждам, но и аз искам да поздравя и да благодаря за безценната подкрепа и за съветите в трудни моменти!

  2. Хедра

    Благодаря на всички за поздравите и хубавите думи 🙂

  3. Анонимен

    Честит празник и от мен!!!!!

  4. Иглика

    Честит 7ми, а малко в аванс – и 8ми март, мила Хедра! Може би ще си спомните за моята история – хепатит, оток на мозъка, бебе с анемия, после кръвоизлив в гърдата, мастит, блистер и т. н…. Е, с Ваша помощ и най-вече със спокойствието и увереността, които излъчвате (дори по телефона), Михаил все още е кърмаче, въпреки че след няколко дни навършва 2 години и 2 месеца.
    Пожелавам Ви чувството, което изпитвате към работата си като IBCLC, да ви съпътства и занапред. Пожелавам и на момичетата, които следят блога Ви, успешно и щастливо кърмене. Чрез Вас трудностите стават преодолими.
    С най-добри чувства и пожелания
    Иглика

  5. Ивелина

    Честит празник Хедра, благодаря ти за съветите

  6. Честит празник, Хедра! Благодаря ти много! Благодарение на теб кърмя дъщеря си успешно вече 8 месеца.

  7. Честит празник Хедра, благодаря ти за помощта и подкрепата!