Нова година – и новости


На първо място искам да благодаря на всички вас, които посещавате блога от разни и разнообразни краища на света, за интереса и усърдното четене, благодарение на които блог с толкова тясно специфична тематика (и толкова рядко публикуване на нови материали…) има около половин милион кликове само за последната година.

На второ място трябва да съобщя някои новини. Както си е традиция – една добра и една лоша.

Лошата е, че се налага да затворя възможността да задавате въпроси в блога. За нещастие времето не ми стига изобщо и не е честно да зададете въпрос и да чакате 1-2 седмици за отговор. Не е приятно за вас – и е много натоварващо и за мен, защото постоянно се чувствам виновна, че не успявам да отговоря.

Добрата новина всъщност е причината защо вече не ми остава време да поддържам „диалога“ с всички вас – а тя е, защото „на стари години“ отново съм студентка🙂 Сбъдвам си една мечта и съм редовна студентка във Факултета по обществено здраве, специалност Лекарски асистент (това е новото име на фелдшерите).

Съответно тичам на работа, лекции и на домашни посещения – и не ми се сърдете, че не остава време и за интернет-комуникация.

Естествено, винаги можете да звъннете по телефона или да ми изпратите съобщение с някакъв въпрос (изключително рядко ползвам Вайбър, така че ползвайте нормалните смс-и). Ако уцелите неподходящ момент, най-много да не вдигна – тогава звъните отново в друг момент или ми пишете смс, особено ако е по-спешно и аз ще гледам да звънна в момент, когато имам възможност да говоря.

Блогът си остава в пространството, имам и чернови на някои нови статии, до които все някога ще стигна, за да могат да са ви от полза🙂

Здрава, щастлива и пълна с усмивки 2016 г на всички!

2 responses to “Нова година – и новости

  1. Петя

    Успех Хедра! Продължавай да помагаш на хората!!!!:))))))

  2. Бистра

    Успех в новото начинание!