Улеснения и новости за домашните посещения


В последните дни успях да прибавя в блога някои неща, които ще ви улеснят да прецените дали желаете да направите консултация с мен и какви възможности има за това.

На първо място, можете да се запознаете с цените за домашните посещения преди раждане, след раждането и за проследяване (когато се налага).

Има два начина да го направите – цените са посочени в страницата Домашно посещение, където можете да намерите пълната информация за това какво точно се случва по време на една консултация и по какъв начин да се свържете с мен.

От няколко дни е добавена и още една полезна опция –  Онлайн календар, в който можете да видите кога е следващият свободен час за консултация и дори направо да си запишете час онлайн, без да се налага да звъните по телефона, ако предпочитате (макар че винаги е по-добра идея първо да ми звъннете и да потвърдим, че наистина има нужда от посещение).

Имайте търпение към мен, докато успея да нагодя календара по най-добрия възможен начин – началото винаги е свързано с чести промени, докато видя от какво точно имаме нужда вие и аз. И моля, имайте предвид, че програмата ми динамично се променя всяка седмица според промените с ангажиментите ми в университета – опитвам се да го отразявам навреме в календара, но невинаги ми се получава.

 

Коментари са забранени.