С удоволствие ще ви помогна по всякакви въпроси, свързани с кърменето на вашето бебе. Тъй като съм медицински специалист, нося отговорност за това какво се случва с вас, ако сте се обърнали към мен и затова съм задължена да имам първо отлична представа за медицинската история на вас и вашето дете. По тази причина не мога да давам съвети по телефона и с мен може да се консултирате само чрез записване на час за консултация в офиса или онлайн в календара ми. Домашни посещения не са опция от 2020 г насам – всички консултации на живо са в офиса ми, който се намира на ул. Николай Коперник 17 (близо до хотел Плиска и точно до 22 ДКЦ и Галакси Трейд Център).
0888 421 306 – всеки ден, включително събота и неделя, между 11.00 и 18.00 ч.
Моля не звънете по телефона или във вайбър – докато имам консултация с друго семейство, няма как да вдигна телефона и да говоря. Може да ми изпратите накратко запитването си и ще ви ориентирам дали мога да дам информация (напр. за съвместимост на лекарства и кърмене) или е необходима консултация (при проблеми със засукването, недостатъчно кърма и т.н. се налага да се види какво се случва).
Имайте предвид, че буквално никога не мога да поема консултация по спешност – обичайно часовете са запазени за приблизително седмица напред и по-спешно вмъкване е възможно само ако някой откаже часа си, което не може да се гарантира. Програмата е настроена така, че показва и дава възможност за записване само в рамките на 7 дни от момента, в който гледате. Не може да запазите час за по-напред от това. Ако не виждате изобщо часове, значи просто са заети всичките налични в рамките на 7 дни, затова погледнете на следващия ден дали е отворило новите часове за деня, който се пада след 7 дни.
При резервацията през платформата ще трябва да попълните имената си, мейл, телефон, адрес.
След като попълните всичко в полетата, скролвайте внимателно страницата до долу и проверявайте дали сте натиснали всички потвърждения. По принцип би трябвало на посочения от вас мейл адрес да получите потвърждение от системата за резервации, която ползвам – ако имате повече от един мейл или използвате функцията на гугъл за автоматично попълване, е възможно потвърждението да е изпратено на мейла, с който сте се регистрирали например във Фейсбук преди 10 години и който не ползвате от години (или може да попадне в папка Спам). Затова, за да сте сигурни, че се е получило, просто отидете отново на линка за записване на час и проверете дали вашият час е още свободен (значи нещо не се е получило и трябва да опитате отново) или вече е изчезнал (супер, значи сте го резервирали успешно и ще се видим в посочения ден и час).
Ако все пак не ви е много спокойно, може да ми пуснете вайбър съобщение или смс със запитване да проверя дали имаме уговорена консултация за дадения ден и час и аз ще ви потвърдя. Това е особено важно, ако не сте получили потвърждение и отделно мейл с обяснения за консултацията, адреса и въпросника, който е задължително да се попълни преди консултацията – просто ми пишете и ще ви изпратя информацията на друг мейл или във вайбър по ваше предпочитание.
При нужда от отмяна на часа е най-добре да ми пишете във вайбър или да ми пратите смс. Отмяна е възможна само до 24 ч преди консултацията – след това дължите сумата за цяла консултация, независимо че не е проведена.